Hello everyone, like I mentioned on my striped peplum top post that I didn't want to get into talking about what I have been looking for when I go out shopping so here is my September wishlist… Its been so long I don't do these and they actually do help me out a lot! I decided to keep it small due to me moving and getting settled in a new place….I forgot a couple of items but I'll leave them for next time.
Holla tod@s, como les mencione en mi post de striped peplum top no me queria meter mucho en detalle de lo que ando buscando cuando voy de compras asi que aqui de regreso con mi lista de Septiempre… ya tenia muchísimo tiempo que no lo hacia y la verdad que si me ayudan mucho! Decidi en mantenerla pequeña ya que estoy en proceso de mudarme de apartamento… se me olvido agregar varias cositas pero esas las dejo para la próxima.

1.Peplum Tops
    I am totally in love with the trend but yet I only own 1 peplum top… a royal blue is on its way so I cant wait to find more I like on me.
   Me encanta este trend pero solamente tengo 1 peplum top… una azul rey ya viene en camino así que me muero por encontrar mas que me gusten en mi. 
   
2.Polkadot & Floral Jeans 
   The Floral Jeans are on there way aswell from Lulus.com ...I kinda want a different type of floral too but I think those are AMAZING! Where do I begin talking about Polkadot jeans!!! I've been looking for them since FOREVER way before I saw Cheryl Cole and Ana Brenda Contreras wearing them…they make me want them MORE! lol(I have found them but I want white with black dots!!!)
    Los Floriados ya vienen en camino también de Lulus.com… como que quiero un diferente tipo de floriado pero esos me encantaron! Donde empiezo a contarles de los polkadot jeans!!! los eh buscado desde SIEMPRE desde antes de verlos en Cheryl Cole y Ana Brenda Contreras… hacen que los quiera MAS!!! haha(los encuentro pero no como los quiero Blanco con lunares negros!!) 

3. Denim Vest
     I wear my jean jacket way too much and with this heat I think it would be nice for a vest instead.
  Uso mi chamara demasiado pero con este calor creo que un chaleco estaría mucho mejor.

4. Wedge Sneakers
    The other day Dany from Nanys Klozet and I were talking about wanting some. I know, when it comes to these, well I think I want them in a solid NUDE/ TAN or maybe just black for Fall… lets see how the ones Dany is getting look maybe I'll chanfe my mind ;D
     El otro día Dany de Nanys Klozet platicamos que queriamos unos. Yo se, que para mi estos los quiero de solo un color .. Cafesitos o color piel.. o todos negros para el otoño… vamos a ver como se ven los que Dany va a comprar maybe hace que cambie de opinión ;D


Hello everyone, like I mentioned on my striped peplum top post that I didn't want to get into talking about what I have been looking for when I go out shopping so here is my September wishlist… Its been so long I don't do these and they actually do help me out a lot! I decided to keep it small due to me moving and getting settled in a new place….I forgot a couple of items but I'll leave them for next time.
Holla tod@s, como les mencione en mi post de striped peplum top no me queria meter mucho en detalle de lo que ando buscando cuando voy de compras asi que aqui de regreso con mi lista de Septiempre… ya tenia muchísimo tiempo que no lo hacia y la verdad que si me ayudan mucho! Decidi en mantenerla pequeña ya que estoy en proceso de mudarme de apartamento… se me olvido agregar varias cositas pero esas las dejo para la próxima.

1.Peplum Tops
    I am totally in love with the trend but yet I only own 1 peplum top… a royal blue is on its way so I cant wait to find more I like on me.
   Me encanta este trend pero solamente tengo 1 peplum top… una azul rey ya viene en camino así que me muero por encontrar mas que me gusten en mi. 
   
2.Polkadot & Floral Jeans 
   The Floral Jeans are on there way aswell from Lulus.com ...I kinda want a different type of floral too but I think those are AMAZING! Where do I begin talking about Polkadot jeans!!! I've been looking for them since FOREVER way before I saw Cheryl Cole and Ana Brenda Contreras wearing them…they make me want them MORE! lol(I have found them but I want white with black dots!!!)
    Los Floriados ya vienen en camino también de Lulus.com… como que quiero un diferente tipo de floriado pero esos me encantaron! Donde empiezo a contarles de los polkadot jeans!!! los eh buscado desde SIEMPRE desde antes de verlos en Cheryl Cole y Ana Brenda Contreras… hacen que los quiera MAS!!! haha(los encuentro pero no como los quiero Blanco con lunares negros!!) 

3. Denim Vest
     I wear my jean jacket way too much and with this heat I think it would be nice for a vest instead.
  Uso mi chamara demasiado pero con este calor creo que un chaleco estaría mucho mejor.

4. Wedge Sneakers
    The other day Dany from Nanys Klozet and I were talking about wanting some. I know, when it comes to these, well I think I want them in a solid NUDE/ TAN or maybe just black for Fall… lets see how the ones Dany is getting look maybe I'll chanfe my mind ;D
     El otro día Dany de Nanys Klozet platicamos que queriamos unos. Yo se, que para mi estos los quiero de solo un color .. Cafesitos o color piel.. o todos negros para el otoño… vamos a ver como se ven los que Dany va a comprar maybe hace que cambie de opinión ;D

2 comments

  1. Peplum top is so cute :) http://colorwardrobe.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. I wish a polka and floral jeans too!

    Jacklyn ☮❤ from Aly´s Book: Birthday Girl

    ReplyDelete

Contact

Powered by Blogger.

Instagram

Pages

© Ashley Meza | Dallas Fashion Blog The Basic Page