Jacket & Dress :℅ SheInside / Necklace: ℅ Shopbelina / Bag: H&M / Sunglasses: Similar / Heels Similar 





I wore this outfit with sneakers during most of the day, then changed into heels to go to a night party.  We almost didn't have time for the pictures this day (I wanted pictures with the sneakers) but we managed to shoot these once I already had switched shoes plus before the sun completely set.
Esto lo use con mis wedge sneakers casi todo el día pero me cambie a estos zapatos para salir a una fiesta de noche. Casi no tomábamos fotos este día (yo las quería con los tenis) pero en camino a la fiesta logramos tomar estas cuando ya tenia los tacones y antes que bajara el sol.  

Find me: Facebook / Twitter / Instagram / Bloglovin'

 Jacket & Dress :℅ SheInside / Necklace: ℅ Shopbelina / Bag: H&M / Sunglasses: Similar / Heels Similar 





I wore this outfit with sneakers during most of the day, then changed into heels to go to a night party.  We almost didn't have time for the pictures this day (I wanted pictures with the sneakers) but we managed to shoot these once I already had switched shoes plus before the sun completely set.
Esto lo use con mis wedge sneakers casi todo el día pero me cambie a estos zapatos para salir a una fiesta de noche. Casi no tomábamos fotos este día (yo las quería con los tenis) pero en camino a la fiesta logramos tomar estas cuando ya tenia los tacones y antes que bajara el sol.  

Find me: Facebook / Twitter / Instagram / Bloglovin'

4 comments

  1. Estas preciosa!!!, pero no hace frío por allí?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hay dias frios otros calientes el clima cambia mucho aqui en dallas . esto lo use hace varios dias.

      Delete
  2. Your yellow dress is awesome! Love the combination with the green shoes!

    Best Jasmin

    ReplyDelete
  3. Super pretty dress ! I'm so in love with this color :)

    xx Agathe
    www.l-iconoclaste.net

    ReplyDelete

Contact

Powered by Blogger.

Instagram

Pages

© Ashley Meza | Dallas Fashion Blog The Basic Page