Helloooo Red Hair!!!  I seriously can't believe this actually happened the original idea was go brown like Selena Gomez but after filming a video (in spanish) my entire hair story I realized that the only color I've ever wanted that I never got was red. I've have brown , ombre, blonde , purple, almost silver, even orange which I dislike on me and I attempted red once but never got it as bright as I wanted ... so I posted on several social media sited to ask for you guys opinion on which color to go options being Brown, Red and Stay Black and for my surprise Brown had the least amount of votes which I actually thought was going to be the winner but Red had just a few bit more than stay black so I gave it a go. As of right now I'm obsessed but I do think black is definitely my color now much easier but I will try to make this red last for the remaining of this year if I can. What do you guys think? If you guys speak spanish I have 2 videos on it so far and I'm super excited for my upcoming lookbook.
--------------------------------------------------------------------------------------
Holaaaaaa a mi cabello rojo!!! Enserio que ni lo puedo creer que esto paso, la idea original era pintármelo cafe como el de Selena Gomez actualmente pero después del video que grabe de la historia de mi cabello me di cuenta que el único color que nunca eh tenido y siempre eh querido era el rojo brillante. Lo eh tenido cafe, ombre, guerro, morado, casi blanco gris y asta naranja que es el único color que no me gusta en mi. Entonces puse una foto en varias redes sociales para pedir su ayuda y para mi sorpresa no gano el color cafe como habia pensado si no el rojo por tantito de quedarme con el cabello negro. Por ahora amo el rojo pero después de esto creo que mi color sera el negro definitivamente mucho mas fácil pero intentare quedarme con el cabello rojo lo que queda de este año vamos a ver que pasa. Que opinan ? Tengo 2 videos apenas con este color y estoy muy emocionada con el nuevo lookbook proximamente.  








SHOP THE PRODUCTS

Helloooo Red Hair!!!  I seriously can't believe this actually happened the original idea was go brown like Selena Gomez but after filming a video (in spanish) my entire hair story I realized that the only color I've ever wanted that I never got was red. I've have brown , ombre, blonde , purple, almost silver, even orange which I dislike on me and I attempted red once but never got it as bright as I wanted ... so I posted on several social media sited to ask for you guys opinion on which color to go options being Brown, Red and Stay Black and for my surprise Brown had the least amount of votes which I actually thought was going to be the winner but Red had just a few bit more than stay black so I gave it a go. As of right now I'm obsessed but I do think black is definitely my color now much easier but I will try to make this red last for the remaining of this year if I can. What do you guys think? If you guys speak spanish I have 2 videos on it so far and I'm super excited for my upcoming lookbook.
--------------------------------------------------------------------------------------
Holaaaaaa a mi cabello rojo!!! Enserio que ni lo puedo creer que esto paso, la idea original era pintármelo cafe como el de Selena Gomez actualmente pero después del video que grabe de la historia de mi cabello me di cuenta que el único color que nunca eh tenido y siempre eh querido era el rojo brillante. Lo eh tenido cafe, ombre, guerro, morado, casi blanco gris y asta naranja que es el único color que no me gusta en mi. Entonces puse una foto en varias redes sociales para pedir su ayuda y para mi sorpresa no gano el color cafe como habia pensado si no el rojo por tantito de quedarme con el cabello negro. Por ahora amo el rojo pero después de esto creo que mi color sera el negro definitivamente mucho mas fácil pero intentare quedarme con el cabello rojo lo que queda de este año vamos a ver que pasa. Que opinan ? Tengo 2 videos apenas con este color y estoy muy emocionada con el nuevo lookbook proximamente.  








SHOP THE PRODUCTS

Post a Comment

Contact

Powered by Blogger.

Instagram

Pages

© ashes into fashion | Dallas Fashion Blog The Basic Page