Hello, I don't know if you guys have noticed or not but I've been more active on my blog this past month or atleast I've been trying. A few of you asked me why did I change my hair to red and then why I changed my hair back to dark... besides answering individually to those who asked I decided to share the reason behind " I needed a change" as most girls, if im not wrong when not feeling so good the first thought is so called "I NEED A CHANGE A NEW LOOK" So long story short I was somewhat depressed , wanted a new look ... got my new look ... got a puppy at the same time which was not planned at all a surprise from my hubby and sister in law ( if I would have known might have skipped on the damage on my hair) but the new hair distracted me from feeling down, motivated me at the moment, started missing my dark and now I'm back and feeling so much better about myself with dark hair and my new puppy is one of the biggest blessing to come in my life right now.  As for red hair ... would I go back ? probably not one of the fastest colors I've got over within not even a month of having it so NO is my answer for now. 
-------------------------------------------------------------------
Hola, no se si se han dado cuenta todavía pero eh estado mas activa en mi blog porfin , almenos lo estoy intentando. Varias me preguntaron que porque me cambie el color de cabello de negro a rojo , y luego de rojo a negro de nuevo y aparte de contestarles a las que me preguntaron decidi compartir la rason detrás " necesitaba un cambio" si no me equivoco muchas cuando nos sentimos mal el primer pensamiento es " NECESITO UN CAMBIO UN NUEVO LOOK" historia larga corta estaba un poco deprimida, quiera un cambio de look, lo conseguí .. también agarre un perrito al mismo tiempo que no tenia ni idea que vendría sorpresa de mi esposo y su hermana ( si lo fuera sabido le fuera ahorado el maltrato a mi cabello) pero si funciono para destraerme de sentirme triste, me motivo al momento, comense a extrañar mi cabello negro y pues mi perrito nuevo fue unas de las bendiciones mas grandes en mi vida ahorita. Regresaria al rojo ? unos de los colores que me aburio ni al mes de tenerlo así que mi respuesta por ahora es NO. 





Hello, I don't know if you guys have noticed or not but I've been more active on my blog this past month or atleast I've been trying. A few of you asked me why did I change my hair to red and then why I changed my hair back to dark... besides answering individually to those who asked I decided to share the reason behind " I needed a change" as most girls, if im not wrong when not feeling so good the first thought is so called "I NEED A CHANGE A NEW LOOK" So long story short I was somewhat depressed , wanted a new look ... got my new look ... got a puppy at the same time which was not planned at all a surprise from my hubby and sister in law ( if I would have known might have skipped on the damage on my hair) but the new hair distracted me from feeling down, motivated me at the moment, started missing my dark and now I'm back and feeling so much better about myself with dark hair and my new puppy is one of the biggest blessing to come in my life right now.  As for red hair ... would I go back ? probably not one of the fastest colors I've got over within not even a month of having it so NO is my answer for now. 
-------------------------------------------------------------------
Hola, no se si se han dado cuenta todavía pero eh estado mas activa en mi blog porfin , almenos lo estoy intentando. Varias me preguntaron que porque me cambie el color de cabello de negro a rojo , y luego de rojo a negro de nuevo y aparte de contestarles a las que me preguntaron decidi compartir la rason detrás " necesitaba un cambio" si no me equivoco muchas cuando nos sentimos mal el primer pensamiento es " NECESITO UN CAMBIO UN NUEVO LOOK" historia larga corta estaba un poco deprimida, quiera un cambio de look, lo conseguí .. también agarre un perrito al mismo tiempo que no tenia ni idea que vendría sorpresa de mi esposo y su hermana ( si lo fuera sabido le fuera ahorado el maltrato a mi cabello) pero si funciono para destraerme de sentirme triste, me motivo al momento, comense a extrañar mi cabello negro y pues mi perrito nuevo fue unas de las bendiciones mas grandes en mi vida ahorita. Regresaria al rojo ? unos de los colores que me aburio ni al mes de tenerlo así que mi respuesta por ahora es NO. 





Post a Comment

Contact

Powered by Blogger.

Instagram

Pages

© ashes into fashion | Dallas Fashion Blog The Basic Page