Hello, I thought I had scheduled this to post earlier this week but noticed I actually deleted, my goal is to keep my blog updated 3 times a week, thinking about adding variety somewhat what I've been trying to this past month but more, I'll probably do a post on that topic but for now here is my last look inspired on Gigi Hadid (MY FAV) only since I felt it was different with the pants and graphic tee and different is always fun. The original idea was wear with sneakers since she was wearing some platform shoes but I had to keep my booties on since I wasn't tall enough. lol
--------------------------------------------
Hola, pense que este post ya estaba programado y publicado esta semana pero me acabo de dar cuenta que lo borre. Mi meta es tener el blog actualizado 3 veces a la semana , agregando variedad algo como lo que eh estado haciendo este mes pero mas, después les cuento en otro post pero por ahora aquí el ultimo look inspirado en Gigi Hadid ( MI FAVORITO) solo porque sentí que era un poco diferente por el pantalón y camiseta junta. Diferente es siempre divertido, la idea original era con tenis ya que ella lo traía con zapatos de plataforma pero yo estaba muy chapara para eso así que me deje las botitas de otro look. lol 


Photography : Daniel Meza
Find me:
Facebook / Twitter / Instagram / Bloglovin / Youtube
 SHOP THE LOOK

 Hello, I thought I had scheduled this to post earlier this week but noticed I actually deleted, my goal is to keep my blog updated 3 times a week, thinking about adding variety somewhat what I've been trying to this past month but more, I'll probably do a post on that topic but for now here is my last look inspired on Gigi Hadid (MY FAV) only since I felt it was different with the pants and graphic tee and different is always fun. The original idea was wear with sneakers since she was wearing some platform shoes but I had to keep my booties on since I wasn't tall enough. lol
--------------------------------------------
Hola, pense que este post ya estaba programado y publicado esta semana pero me acabo de dar cuenta que lo borre. Mi meta es tener el blog actualizado 3 veces a la semana , agregando variedad algo como lo que eh estado haciendo este mes pero mas, después les cuento en otro post pero por ahora aquí el ultimo look inspirado en Gigi Hadid ( MI FAVORITO) solo porque sentí que era un poco diferente por el pantalón y camiseta junta. Diferente es siempre divertido, la idea original era con tenis ya que ella lo traía con zapatos de plataforma pero yo estaba muy chapara para eso así que me deje las botitas de otro look. lol 


Photography : Daniel Meza
Find me:
Facebook / Twitter / Instagram / Bloglovin / Youtube
 SHOP THE LOOK

Post a Comment

Contact

Powered by Blogger.

Instagram

Pages

© Ashley Meza | Dallas Fashion Blog The Basic Page