Hello, greetings from Portland Oregon. We only had about a day and half here and honestly wish I had done my research correctly, what annoys me so much is that exactly what we spent the day looking for I later found this same night and whats worse is that my camera died by that time. I vlogged both days (in spanish) but I didn't want to make my vlog too long currently editing to post tonight so I will only show the exploring downtown day if you don't understand spanish we basically had the worst luck but thanks to Daniel we managed to get these few photos.
------------------------------------------------
Hola de Portland Oregon. Solo tuvimos un día y medio aquí pero lo único que me arrepiento es de no haber echo mi tarea y buscar cosas para hacer en esta cuidad, lo que me molesta mas es que lo que nos pasamos todo el día buscando luego lo encontré en la noche ya que no tenia batería en la cámara. Hize vlog los dos días pero como no quiero el video demasiado largo estaré usando solo este día que exploramos el down town cual tuvimos una suerte que ni que pero ahi lo verán en el vlog que estoy editando ahorita para subir hoy en la noche... gracias a Daniel conseguimos estas pocas fotos.  

Hat & Pants Forever 21, Top SammyDress , Boots ShopSugarBrand, Bag MyBag.net

Photography : Daniel Meza
Find me:
Facebook / Twitter / Instagram / Bloglovin / Youtube
 SHOP THE LOOK
 Hello, greetings from Portland Oregon. We only had about a day and half here and honestly wish I had done my research correctly, what annoys me so much is that exactly what we spent the day looking for I later found this same night and whats worse is that my camera died by that time. I vlogged both days (in spanish) but I didn't want to make my vlog too long currently editing to post tonight so I will only show the exploring downtown day if you don't understand spanish we basically had the worst luck but thanks to Daniel we managed to get these few photos.
------------------------------------------------
Hola de Portland Oregon. Solo tuvimos un día y medio aquí pero lo único que me arrepiento es de no haber echo mi tarea y buscar cosas para hacer en esta cuidad, lo que me molesta mas es que lo que nos pasamos todo el día buscando luego lo encontré en la noche ya que no tenia batería en la cámara. Hize vlog los dos días pero como no quiero el video demasiado largo estaré usando solo este día que exploramos el down town cual tuvimos una suerte que ni que pero ahi lo verán en el vlog que estoy editando ahorita para subir hoy en la noche... gracias a Daniel conseguimos estas pocas fotos.  

Hat & Pants Forever 21, Top SammyDress , Boots ShopSugarBrand, Bag MyBag.net

Photography : Daniel Meza
Find me:
Facebook / Twitter / Instagram / Bloglovin / Youtube
 SHOP THE LOOK

Post a Comment

Contact

Powered by Blogger.

Instagram

Pages

© ashes into fashion | Dallas Fashion Blog The Basic Page