Hello, here is another look from my Gigi Hadid lookbook video ... 1 more is left to share. I think its safe to say that its almost like my uniform, I actually wore almost the exact thing for my neutral lookbook. I had a small issue with the bodysuit I originally was wearing looked terrible with the duster coat and last min I found a dress that matched the color I actually needed so I tried my best to not make it so noticeable for the video and photos, I will be trying to find one so I can actually wear like this since I love the whole look plus neutrals what I live in.  
-------------------------------------------
Hola, aqui otro look de mi video inspirado en Gigi Hadid... me queda uno mas. Creo que puedo decir que este outfit es mi tipo de uniforme, de echo use uno muy parecido para mi neutral lookbook. Tuve un problemita con el bodysuit que originalmente estaba usando que no se miraban bien juntos para nada ... entonces encontré un vestido del color que necesitaba y me lo puse así de ultima hora y intente que no fuera notable para el video y fotos, voy a intentar de encontrar uno para poder ponérmelo ya que me encanto el look en estos tonos ya que vivo en ellos. 


Photography : Daniel Meza
Find me:
Facebook / Twitter / Instagram / Bloglovin / Youtube
 SHOP THE LOOK

Hello, here is another look from my Gigi Hadid lookbook video ... 1 more is left to share. I think its safe to say that its almost like my uniform, I actually wore almost the exact thing for my neutral lookbook. I had a small issue with the bodysuit I originally was wearing looked terrible with the duster coat and last min I found a dress that matched the color I actually needed so I tried my best to not make it so noticeable for the video and photos, I will be trying to find one so I can actually wear like this since I love the whole look plus neutrals what I live in.  
-------------------------------------------
Hola, aqui otro look de mi video inspirado en Gigi Hadid... me queda uno mas. Creo que puedo decir que este outfit es mi tipo de uniforme, de echo use uno muy parecido para mi neutral lookbook. Tuve un problemita con el bodysuit que originalmente estaba usando que no se miraban bien juntos para nada ... entonces encontré un vestido del color que necesitaba y me lo puse así de ultima hora y intente que no fuera notable para el video y fotos, voy a intentar de encontrar uno para poder ponérmelo ya que me encanto el look en estos tonos ya que vivo en ellos. 


Photography : Daniel Meza
Find me:
Facebook / Twitter / Instagram / Bloglovin / Youtube
 SHOP THE LOOK

Post a Comment

Contact

Powered by Blogger.

Instagram

Pages

© ashes into fashion | Dallas Fashion Blog The Basic Page