Hello, how have you been? I've been so so so busy might not be keeping up with my posting 3 times a week on the blog but promise I'm not slacking ... like I mentioned on my last post I actually found some lost content plus new outfits inspired by Kendall Jenner for a lookbook I filmed which is still not up thanks to a mini goal I set up for myself last week. Daily Vlogging for youtube which is a lot of work believe it or not ( so sorry if you only speak english but I hope you guys still watch usually for lookbooks I don't speak anyway if that helps :) The daily blogging week might be over but that doesn't mean they are over or here I go again on not being consistent main reason I decided to challenge myself, vlogs will continue on Saturdays & Sundays for sure not including other videos during the week. Here is another Kendall Jenner Inspired look which I can't wait to actually wear when the temperature drops a bit more. 
HERE is a vlog of the day we filmed the lookbook which the actual lookbook will be up by Thursday night. :) 
-------------------------------------------
Hola, como están? yo super ocupada puede que no este actualizando 3 veces a la semana por aquí pero les prometo que no ando de floja... como les mencione en mi ultima publicación de echo encontré varias fotos de outfits perdidos y también tengo varios nuevos que tomamos el día que grabamos el lookbook inspirado en Kendall Jenner cual todavía no subo tampoco por la metitia que me puse la semana pasada. Cual fue Vlogs diarios por toda una semana que aunque no lo crean es demasiado trabajo pero me encanto. Los vlogs diarios ya terminaron pero no crean que ay voy través en no ser consistente cual fue la mayor rason que me puse esta meta. Los vlogs continúan los sábados y domingos official y eso no incluye otros videos durante la semana también. Aquí les dejo otro look inspirado en Kendall Jenner cual muero por usarlo en cuanto baje la temperatura un poco mas. 
AQUI esta el vlog del dia que grabamos el lookbook y el video oficial lo publico en Jueves por la noche. :) 



 Photography : Daniel Meza
Find me:
Facebook / Twitter / Instagram / Bloglovin / Youtube
 SHOP THE LOOK

Hello, how have you been? I've been so so so busy might not be keeping up with my posting 3 times a week on the blog but promise I'm not slacking ... like I mentioned on my last post I actually found some lost content plus new outfits inspired by Kendall Jenner for a lookbook I filmed which is still not up thanks to a mini goal I set up for myself last week. Daily Vlogging for youtube which is a lot of work believe it or not ( so sorry if you only speak english but I hope you guys still watch usually for lookbooks I don't speak anyway if that helps :) The daily blogging week might be over but that doesn't mean they are over or here I go again on not being consistent main reason I decided to challenge myself, vlogs will continue on Saturdays & Sundays for sure not including other videos during the week. Here is another Kendall Jenner Inspired look which I can't wait to actually wear when the temperature drops a bit more. 
HERE is a vlog of the day we filmed the lookbook which the actual lookbook will be up by Thursday night. :) 
-------------------------------------------
Hola, como están? yo super ocupada puede que no este actualizando 3 veces a la semana por aquí pero les prometo que no ando de floja... como les mencione en mi ultima publicación de echo encontré varias fotos de outfits perdidos y también tengo varios nuevos que tomamos el día que grabamos el lookbook inspirado en Kendall Jenner cual todavía no subo tampoco por la metitia que me puse la semana pasada. Cual fue Vlogs diarios por toda una semana que aunque no lo crean es demasiado trabajo pero me encanto. Los vlogs diarios ya terminaron pero no crean que ay voy través en no ser consistente cual fue la mayor rason que me puse esta meta. Los vlogs continúan los sábados y domingos official y eso no incluye otros videos durante la semana también. Aquí les dejo otro look inspirado en Kendall Jenner cual muero por usarlo en cuanto baje la temperatura un poco mas. 
AQUI esta el vlog del dia que grabamos el lookbook y el video oficial lo publico en Jueves por la noche. :) 



 Photography : Daniel Meza
Find me:
Facebook / Twitter / Instagram / Bloglovin / Youtube
 SHOP THE LOOK

Post a Comment

Contact

Powered by Blogger.

Instagram

Pages

© ashes into fashion | Dallas Fashion Blog The Basic Page