Hello again, let me start by saying that these are my favorite photos of the week well these and the other look all in while same location I did this day. I was shooting several fall looks and I ended up actually wearing two outfits for this day. The all white during the day and then when we finished shooting I wore this attire for the rest of the day and dinner ( I have a vlog on this day in spanish if interested HERE) About my this outfit ... its not everyday that I play with color so I decided to pair this look with a pair of floral sunglasses and my new clear heels for an extra touch. This look had me feeling very retro and even Daniel complimented me on this look... even though he's not a big fan of cropped pants / shorts which I am I have them in several jumpsuits and black currently looking for them in white since I only have a white cropped jumpsuit and I have a look in mind that I want.
Hope you love ... this set is from TwinkleDeals.com HERE , Sunglasses Mybag.net and heels PublicDesire. HERE
---------------------------------------------------------------
Hola otravez, deja comenzar con que estas fotos son mis favoritas de la semana bueno estas y otras vestida toda de blanco en la misma locación de este dia. Estaba tomando varios outfits de otoño y termine usando 2 outfits este día el primero el todo blanco y el otro siendo este toda de rosa terminando las fotos y para ir a comer. Por si no han visto el vlog de este día se los dejo abajo. Sobre mi outfit... no es cosa de todos los días que uso un color que no sea los neutros oh negro así que decidí ponerme estos lentes de florecitas y mis tacones trasparentes para el toque final. Este look me tenia sintiéndome bien retro hasta Daniel me dijo que le gustaba mi look, y eso que a el no le gustan mucho estos tipos de pantalones cual a mi me encantan los tengo en varios y en jumpsuits también de echo estoy buscándolos en blanco ya que tengo un outfit en mento para ellos. Espero que les guste ... el set rosa es de TwinkleDeals.com AQUI, Sunglasses Mybag.net y los tacones de PublicDesire. AQUI






Photography : Daniel Meza
Find me:
Facebook / Twitter / Instagram / Bloglovin / Youtube


Hello again, let me start by saying that these are my favorite photos of the week well these and the other look all in while same location I did this day. I was shooting several fall looks and I ended up actually wearing two outfits for this day. The all white during the day and then when we finished shooting I wore this attire for the rest of the day and dinner ( I have a vlog on this day in spanish if interested HERE) About my this outfit ... its not everyday that I play with color so I decided to pair this look with a pair of floral sunglasses and my new clear heels for an extra touch. This look had me feeling very retro and even Daniel complimented me on this look... even though he's not a big fan of cropped pants / shorts which I am I have them in several jumpsuits and black currently looking for them in white since I only have a white cropped jumpsuit and I have a look in mind that I want.
Hope you love ... this set is from TwinkleDeals.com HERE , Sunglasses Mybag.net and heels PublicDesire. HERE
---------------------------------------------------------------
Hola otravez, deja comenzar con que estas fotos son mis favoritas de la semana bueno estas y otras vestida toda de blanco en la misma locación de este dia. Estaba tomando varios outfits de otoño y termine usando 2 outfits este día el primero el todo blanco y el otro siendo este toda de rosa terminando las fotos y para ir a comer. Por si no han visto el vlog de este día se los dejo abajo. Sobre mi outfit... no es cosa de todos los días que uso un color que no sea los neutros oh negro así que decidí ponerme estos lentes de florecitas y mis tacones trasparentes para el toque final. Este look me tenia sintiéndome bien retro hasta Daniel me dijo que le gustaba mi look, y eso que a el no le gustan mucho estos tipos de pantalones cual a mi me encantan los tengo en varios y en jumpsuits también de echo estoy buscándolos en blanco ya que tengo un outfit en mento para ellos. Espero que les guste ... el set rosa es de TwinkleDeals.com AQUI, Sunglasses Mybag.net y los tacones de PublicDesire. AQUI






Photography : Daniel Meza
Find me:
Facebook / Twitter / Instagram / Bloglovin / Youtube

Post a Comment

Contact

Powered by Blogger.

Instagram

Pages

© ashes into fashion | Dallas Fashion Blog The Basic Page