Top- Target size L- HERE
Jeans- MissGuided HERE
Heels - Local Boutique
Mybag.net
Hello, welcome to a week of daily posting :) Last week I challenged myself to daily vlogs (which I do in spanish)  and this week its my blogs turn. I feel like the only way for me to get stuff done is to challenge myself. About my look ... this another look from my Rihanna Lookbook which I've worn Denim on Denim plenty of times but never with a top so long I can actually wear as a dress but I actually loved how it looked and this was the outfit I wore the entire day ofcouse swapped into booties since I can only stand heels for a few hours. 
--------------------------------------------------------
Hola, y sean bienvenidos a una semana de hacer post todos los días :) La semana pasada me puse el reto de hacer vlogs diarios para mi youtube y ahora sigue mi blog. Siento como que la única manera de motivarme en hacer cosas es poniendo retos. Acerca de mi outfit ... este es otro look de mi lookbook mas reciente inspirado en Rihanna cual ya eh usadao denim on denim mas de una ocasión pero nunca con una blusa que estuviera tan larga como para ser vestido pero de echo me encanto como se veía y esto fue lo que use todo ese día bueno termine con botitas porque tacones solo los aguanto por unas cuantas horas. 




Photography : Daniel Meza
Find me:
Facebook / Twitter / Instagram / Youtube
SHOP THE LOOK

Top- Target size L- HERE
Jeans- MissGuided HERE
Heels - Local Boutique
Mybag.net
Hello, welcome to a week of daily posting :) Last week I challenged myself to daily vlogs (which I do in spanish)  and this week its my blogs turn. I feel like the only way for me to get stuff done is to challenge myself. About my look ... this another look from my Rihanna Lookbook which I've worn Denim on Denim plenty of times but never with a top so long I can actually wear as a dress but I actually loved how it looked and this was the outfit I wore the entire day ofcouse swapped into booties since I can only stand heels for a few hours. 
--------------------------------------------------------
Hola, y sean bienvenidos a una semana de hacer post todos los días :) La semana pasada me puse el reto de hacer vlogs diarios para mi youtube y ahora sigue mi blog. Siento como que la única manera de motivarme en hacer cosas es poniendo retos. Acerca de mi outfit ... este es otro look de mi lookbook mas reciente inspirado en Rihanna cual ya eh usadao denim on denim mas de una ocasión pero nunca con una blusa que estuviera tan larga como para ser vestido pero de echo me encanto como se veía y esto fue lo que use todo ese día bueno termine con botitas porque tacones solo los aguanto por unas cuantas horas. 




Photography : Daniel Meza
Find me:
Facebook / Twitter / Instagram / Youtube
SHOP THE LOOK

Post a Comment

Contact

Powered by Blogger.

Instagram

Pages

© ashes into fashion | Dallas Fashion Blog The Basic Page