Hello, basic not so basic looks are my favs just because you look like you actually really tried yet you didn't at all. Here I'm wearing all black yes but the velvet and the embroidered detail of my sweatshirt is just so pretty and transforms the feeling of such a basic all black look to an elegant one in my opinion. Daniel rarely compliments my outfit choices since his taste for me is more of the just classy elegant vibes to my looks and this even though its somewhat of a trendy statement piece he totally loved it, if you love it too you can find it HERE from METISU.com!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Hola, looks básicos no tan básicos son mis looks preferidos porque aunque te miras como que te tardaste para arreglarte la verdad no paso para nada. Aquí estoy toda de negro si pero el material y estampado de mi sudadera están tan bonitos que transformo mi look "básico toda de negro" a algo elegante en mi opinion. Es raro cuando Daniel me dice que le gusta lo que estoy usando porque el estilo que le gusta mas para mi es el mas elegante y classico envés de mas a la moda con cosas llamativas y aunque este sweater es algo que se puede ir al lado llamativo en moda a el le encanto. Si te gusto a ti también que les dejo el AQUI de METISU.com!





Photography : Daniel Meza
Find me:


Hello, basic not so basic looks are my favs just because you look like you actually really tried yet you didn't at all. Here I'm wearing all black yes but the velvet and the embroidered detail of my sweatshirt is just so pretty and transforms the feeling of such a basic all black look to an elegant one in my opinion. Daniel rarely compliments my outfit choices since his taste for me is more of the just classy elegant vibes to my looks and this even though its somewhat of a trendy statement piece he totally loved it, if you love it too you can find it HERE from METISU.com!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Hola, looks básicos no tan básicos son mis looks preferidos porque aunque te miras como que te tardaste para arreglarte la verdad no paso para nada. Aquí estoy toda de negro si pero el material y estampado de mi sudadera están tan bonitos que transformo mi look "básico toda de negro" a algo elegante en mi opinion. Es raro cuando Daniel me dice que le gusta lo que estoy usando porque el estilo que le gusta mas para mi es el mas elegante y classico envés de mas a la moda con cosas llamativas y aunque este sweater es algo que se puede ir al lado llamativo en moda a el le encanto. Si te gusto a ti también que les dejo el AQUI de METISU.com!





Photography : Daniel Meza
Find me:

Post a Comment

Contact

Powered by Blogger.

Instagram

Pages

© ashes into fashion | Dallas Fashion Blog The Basic Page