Hello here is look numero dos, second look for my Leopard coat and let me just say I got a bit carried away with the amount of photos. So far FAVORITE of the Month for sure. Now... I just need to go shoot 2 more look and then actually film all the looks as soon as I get my new lens. DOUBLE THE WORK! oh well. I seriously just want to live in this coat and I basically feel like I already do since Ive worn it like 4 times already and shot only 2 looks for it so far. I knew I wanted to wear my clear sunglasses ( although they weren't the ones I originally wanted these are a bit bigger and silver compared to the regular size gold ones I wanted ).  Hope you liked.
------------------------------------------------------------------------
Hola, aquí look numero dos, el segundo outfit con mi abrigo de leopardo deja les cuento que creo que se me paso la mano con la cantidad de fotos pero me encantaron demasiado. FAVORITAS de lo que llevamos de mes. Ahora solo me falta tomar fotos para 2 mas outfits y luego ir a grabarlos todos en cuanto compre mi nuevo lente para la camara. ya se EL TRABAJO DOBLE! pero ya que. Enserio que quiero vivir en este abrigo y básicamente siento como que ya lo estoy haciendo porque lo eh usado como 4 veces ya cual solo eh tomado fotos para 2 de los look. Sabia que quería usar mis lentes trasparentes ( aunque no son los que originalmente quería estos están mas grandes y plateados a comparación a los tamaños regular y dorados). Espero que les guste! 









Photography : Daniel Meza
Find me:
Facebook / Twitter / Instagram / Youtube


SHOP THE LOOK 



SHOP LEOPARD COATS



Hello here is look numero dos, second look for my Leopard coat and let me just say I got a bit carried away with the amount of photos. So far FAVORITE of the Month for sure. Now... I just need to go shoot 2 more look and then actually film all the looks as soon as I get my new lens. DOUBLE THE WORK! oh well. I seriously just want to live in this coat and I basically feel like I already do since Ive worn it like 4 times already and shot only 2 looks for it so far. I knew I wanted to wear my clear sunglasses ( although they weren't the ones I originally wanted these are a bit bigger and silver compared to the regular size gold ones I wanted ).  Hope you liked.
------------------------------------------------------------------------
Hola, aquí look numero dos, el segundo outfit con mi abrigo de leopardo deja les cuento que creo que se me paso la mano con la cantidad de fotos pero me encantaron demasiado. FAVORITAS de lo que llevamos de mes. Ahora solo me falta tomar fotos para 2 mas outfits y luego ir a grabarlos todos en cuanto compre mi nuevo lente para la camara. ya se EL TRABAJO DOBLE! pero ya que. Enserio que quiero vivir en este abrigo y básicamente siento como que ya lo estoy haciendo porque lo eh usado como 4 veces ya cual solo eh tomado fotos para 2 de los look. Sabia que quería usar mis lentes trasparentes ( aunque no son los que originalmente quería estos están mas grandes y plateados a comparación a los tamaños regular y dorados). Espero que les guste! 









Photography : Daniel Meza
Find me:
Facebook / Twitter / Instagram / Youtube


SHOP THE LOOK 



SHOP LEOPARD COATS

Post a Comment

Contact

Powered by Blogger.

Instagram

Pages

© ashes into fashion | Dallas Fashion Blog The Basic Page