Hello, its Saturday night but this was Fridays post I thought it was all ready and scheduled but for some reason it was gone.... I was determined to have a blog post everyday this week since I don't have my vlogging camera so this wouldn't stop me from achieving that goal. So my first "outfit post" of the year was one of my outfits inspired on Hailey Baldwin. Here is another look and for the remaining 2, I need to see if I still have the photos since I remember hating one that I even returned the boots and the other it was so late the photos came out blurry on my favorite look. If I have at least a photo of each I'll post soon but moving on to this outfit ... I hope you guys love it you can never go wrong with neutrals or basics.
----------------------------------------------------------------
Hola, actualmente es Sábado por la noche y este era el post para el Viernes que pensé que ya estaba programado pero por alguna razón no se publico y desapareció... como mi meta era publicar todos los días esta semana sin mi vlogging camera so esto no me arruinaría mi meta. El primer post en un outfit era uno de los outfit inspirados en Hailey Baldwin. Aquí otro look, y los dos que me faltan uno lo odie que regrese las botas y el otro cual fue mi favorito ya era muy tarde so las fotos salieron super borrosas. Si tengo una foto de cada look lo verán próximamente bueno regresando a este look espero les guste ... yo siento que nunca puedes fallar si usas colores neutros o prendas básicas.


 Photography : Daniel Meza
Find me:
Facebook / Twitter / Instagram / Youtube


SHOP THE LOOK 


Hello, its Saturday night but this was Fridays post I thought it was all ready and scheduled but for some reason it was gone.... I was determined to have a blog post everyday this week since I don't have my vlogging camera so this wouldn't stop me from achieving that goal. So my first "outfit post" of the year was one of my outfits inspired on Hailey Baldwin. Here is another look and for the remaining 2, I need to see if I still have the photos since I remember hating one that I even returned the boots and the other it was so late the photos came out blurry on my favorite look. If I have at least a photo of each I'll post soon but moving on to this outfit ... I hope you guys love it you can never go wrong with neutrals or basics.
----------------------------------------------------------------
Hola, actualmente es Sábado por la noche y este era el post para el Viernes que pensé que ya estaba programado pero por alguna razón no se publico y desapareció... como mi meta era publicar todos los días esta semana sin mi vlogging camera so esto no me arruinaría mi meta. El primer post en un outfit era uno de los outfit inspirados en Hailey Baldwin. Aquí otro look, y los dos que me faltan uno lo odie que regrese las botas y el otro cual fue mi favorito ya era muy tarde so las fotos salieron super borrosas. Si tengo una foto de cada look lo verán próximamente bueno regresando a este look espero les guste ... yo siento que nunca puedes fallar si usas colores neutros o prendas básicas.


 Photography : Daniel Meza
Find me:
Facebook / Twitter / Instagram / Youtube


SHOP THE LOOK 

Post a Comment

Contact

Powered by Blogger.

Instagram

Pages

© Ashley Meza | Dallas Fashion Blog The Basic Page