Hello everyone and Hello February... if it was for me I would tweet out my sadness, my pain but I can't continue expressing everything I feel inside. I rather keep everything to myself then annoying anyone who either doesn't care or gets happy for my pain but to those who have been there for me THANK YOU! Thank you for not making me feel crazy and thank you for sharing your stories with me, those who are going through the same situation or recently have... our pets are much more than just pets they are family and no matter how much time passes they will always live in our hearts. No one is ever alone when it comes to any type of life situation so I sit here to say thank you from the bottom of my heart for understanding! Today I attempted to vlog but I basically just sat there and said thank you after filming this look for you... I hope the makeup video turns out ok because its the 2nd time filming it but if not its Ok and I will post the "Vlog" even if its only a minute long. I decided to chop my hair off ... one of my goals this year was healthier hair so now I'm just a hair cut away from getting rid of all the damage I did to it last year but I will continue trimming even if I decide to keep it short or long btw bangs are actually clip-ons.
--------------------------------------------------------------
Hola a todos y hola a Febrero... si por mi fuera haría tweet toda mi tristeza y dolor pero no puedo continuar así, prefiero pasar por todo sola antes de desesperar a la gente que ni le importa o le de gusto mi dolor pero para ustedes que han estado ahi para mi GRACIAS! Gracias por no hacerme sentir como una loca y por compartir todas sus historias conmigo, y a ustedes que han pasado oh están pasando por la misma situación ... ustedes comprenden que nuestras mascotas son mucho mas que una mascota son parte de nuestra familia y no importa cuanto tiempo pase siempre vivieran en nuestros corazones. Nadie nunca esta solo en cuanto se trata de cualiqier situación de la vida asi que aquí estoy para agradecerles de todo corazón por comprenderme! Hoy intente hacer "Vlog" pero básicamente solo estaba sentada ahi agradeciéndoles todo el apoyo después de haver grabado un tutorial en este look y espero que si funcione esta ves porque es mi segunda ves intentándolo grabar. Si no funciona esta bien pero si les estaré subiendo el "vlog" aunque solo sea un minuto de largo lo publicare. Decidí cortarme el cabello ... una de mis metas este año era cabello mas saludable so ahora solo me falta un corte mas para decaserme de todo el maltrato del año pasado y continuare con los despuntes aunque lo tenga corto o largo por cierto el fleco es un clip on. 


Hello everyone and Hello February... if it was for me I would tweet out my sadness, my pain but I can't continue expressing everything I feel inside. I rather keep everything to myself then annoying anyone who either doesn't care or gets happy for my pain but to those who have been there for me THANK YOU! Thank you for not making me feel crazy and thank you for sharing your stories with me, those who are going through the same situation or recently have... our pets are much more than just pets they are family and no matter how much time passes they will always live in our hearts. No one is ever alone when it comes to any type of life situation so I sit here to say thank you from the bottom of my heart for understanding! Today I attempted to vlog but I basically just sat there and said thank you after filming this look for you... I hope the makeup video turns out ok because its the 2nd time filming it but if not its Ok and I will post the "Vlog" even if its only a minute long. I decided to chop my hair off ... one of my goals this year was healthier hair so now I'm just a hair cut away from getting rid of all the damage I did to it last year but I will continue trimming even if I decide to keep it short or long btw bangs are actually clip-ons.
--------------------------------------------------------------
Hola a todos y hola a Febrero... si por mi fuera haría tweet toda mi tristeza y dolor pero no puedo continuar así, prefiero pasar por todo sola antes de desesperar a la gente que ni le importa o le de gusto mi dolor pero para ustedes que han estado ahi para mi GRACIAS! Gracias por no hacerme sentir como una loca y por compartir todas sus historias conmigo, y a ustedes que han pasado oh están pasando por la misma situación ... ustedes comprenden que nuestras mascotas son mucho mas que una mascota son parte de nuestra familia y no importa cuanto tiempo pase siempre vivieran en nuestros corazones. Nadie nunca esta solo en cuanto se trata de cualiqier situación de la vida asi que aquí estoy para agradecerles de todo corazón por comprenderme! Hoy intente hacer "Vlog" pero básicamente solo estaba sentada ahi agradeciéndoles todo el apoyo después de haver grabado un tutorial en este look y espero que si funcione esta ves porque es mi segunda ves intentándolo grabar. Si no funciona esta bien pero si les estaré subiendo el "vlog" aunque solo sea un minuto de largo lo publicare. Decidí cortarme el cabello ... una de mis metas este año era cabello mas saludable so ahora solo me falta un corte mas para decaserme de todo el maltrato del año pasado y continuare con los despuntes aunque lo tenga corto o largo por cierto el fleco es un clip on. 

Post a Comment

Contact

Powered by Blogger.

Instagram

Pages

© ashes into fashion | Dallas Fashion Blog The Basic Page